ח"כים ערבים נפגשו עם משפחות מחבלים והבטיחו עזרתם

"שלושת חברי הכנסת הדגישו כי יעשו כל מאמץ כדי ללחוץ על מקבלי ההחלטות בישראל, על מנת שהגופות ייקברו ללא כל מגבלה או תנאי"
ישראל פריי 1 Comment on ח"כים ערבים נפגשו עם משפחות מחבלים והבטיחו עזרתם

הדם רותח: ח"כים מהרשימה הערבית השתתפו בכינוס משפחות מחבלים רוצחי יהודים מגל הטרור האחרון, והבטיחו את סיועם בהשבת גופותיהם • המחבלים כונו שהידים, ואף נערכה דקת דומיה לזכרם

צילום: ויקיפדיה
"שלושת חברי הכנסת הדגישו כי יעשו כל מאמץ כדי ללחוץ על מקבלי ההחלטות בישראל, על מנת שהגופות ייקברו ללא כל מגבלה או תנאי"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברי הכנסת חנין זועבי, ג'מאל זחאלקה ובאסל גטאס מהרשימה המשותפת, נפגשו עם משפחות מחבלים מגל הטרור הנוכחי, שגופותיהם מוחזקות בישראל. כך פורסם בסוכנות הידיעות הפלסטינית מע'ן. בפתח הפגישה נעמדו הנוכחים לדקת דומיה לזכר השהידים.

הנציגים הערבים לא מסתירים את תמיכתם במשפחות הטרוריסטים, ובחשבון הפייסבוק של סיעת בל"ד צוטט אביו של המחבל בהאא' עליאן שרצח שלושה ישראלים בארמון הנציב לפני כארבעה חודשים, באומרו: הפגישה עם חברי הכנסת הייתה חמה ופרודוקטיבית, וכי הם הבטיחו לעשות כל מאמץ ולהפעיל לחץ על ממשלת ישראל כדי שזו תשחרר את הגופות.

"נפגשנו היום עם חברי הכנסת מטעם בל"ד: גברת חנין זועבי, ג'מאל זחאלקה ובאסל גטאס. הפגישה הייתה חמה ופרודוקטיבית. האחים הפלסטינים חברי הכנסת הקשיבו לסבלם ולכאבם של בני משפחות השהידים שגופותיהם מוחזקות בישראל. לבם היה פתוח, והם הקשיבו לכל מילה שאמרו בני משפחות השהידים", אמר אבי המחבל.

על פי הדיווח, בני המשפחות מסרו לחברי הכנסת מכתב שכותרתו 'כבוד המת – קבורתו'. ודרשו מהם להתערב למען השבת הגופות וקבורתן. למכתב צורפה רשימה של עשרת המחבלים, שגופותיהם עדיין מוחזקות בישראל.

"שלושת חברי הכנסת הדגישו כי יעשו כל מאמץ כדי ללחוץ על מקבלי ההחלטות בישראל, על מנת שהגופות ייקברו ללא כל מגבלה או תנאי. הם הזכירו כי אי-קבורה מהווה חטא חמור, וכי לפי כל המנהגים והמוסכמות חובה לקבור בהקדם האפשרי. כמו כן, חברי הכנסת הצדיעו לעמידתן האיתנה של המשפחות ולמאבקם הבלתי פוסק במתקפה".

ראה"מ בנימין נתניהו הגיב בזעם: ״חברי כנסת שהולכים לנחם משפחות של מחבלים רוצחי ישראלים, אינם ראויים לכהן בכנסת ישראל. פניתי הערב ליו״ר הכנסת בכדי לבחון אילו צעדים ניתן להפעיל נגדם".
גם ב"מחנה הציוני" גינו את הח"כים הערבים: ביקור חברי הכנסת של בל"ד אצל משפחות המחבלים הוא עידוד להמשך הטרור ולרצח חפים מפשע.
יו"ר ישראל ביתנו התייחס לפרסום: ״אין עוד צורך בשום הוכחה לכך שחברי הכנסת של הרשימה המשותפת בכלל וסיעת בל״ד בפרט הם נציגי ארגוני הטרור בכנסת. פגישתם של חברי הכנסת של בל״ד עם משפחות המחבלים שרצחו יהודים היא רק תזכורת למי שעוד צריך, בממשלה ובמערכת אכיפת החוק, שיש לסלק כמה שיותר מהר את המחבלים הללו מכנסת ישראל ורצוי גם ממדינת ישראל״.


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הבעיה האמיתית היא שהממשלה באמת תשחרר את הגופות…היא תיכנע ללחץ ותשחרר את הגופות. קובלנות לא יעזרו. רק יד קשה עם המחבלים ומשפחותיהם!!!